Coronahuurkorting

Huurders en verhuurders van bedrijfspanden treffen elkaar de laatste maanden vaak in de rechtszaal, wegens onbetaalde huur. In de bestaande jurisprudentie omtrent Corona en de gevolgen daarvan in de verhouding huurder/verhuurder wordt aangenomen dat de genomen overheidsmaatregelen leiden tot een genotsvermindering van het gehuurde die niet aan de huurder is toe te rekenen en aldus

Aanpassing BTAG-tarieven

Per 1 juli 2021 worden de tarieven voor ambtshandelingen die gerechtsdeurwaarders aan schuldenaren in rekening brengen aangepast. In 2019 is door een onafhankelijke commissie, de commissie Oskam, vastgesteld dat de tijdsbesteding van een groot aantal ambtshandelingen van gerechtsdeurwaarders aanmerkelijk was toegenomen. De commissie deed daarom een voorstel voor aanpassing van de tarieven. Dat de tarieven

Vacature: incassomedewerker

Hoe ziet je dag eruit als (junior) incassomedewerkster/medewerker? In deze functie ben je zelfstandig in staat dossierportefeuilles op minimaal MBO+ werk- en denkniveau te behandelen na een korte inwerkperiode. Je gaat je bezighouden met het beantwoorden van de telefoon, het invoeren van dossiers en de zelfstandige behandeling daarvan. Verder ondersteun je collega’s waar nodig. Een

Per 1 januari 2021 openen wij ons tweede kantoor en dat doen we in Almere!

Per die datum versterkt ons kantoor zich kwalitatief met een tweede gerechtsdeurwaarder in de persoon van Jacco van ’t Slot. Jacco is al 20 jaar werkzaam in Almere als (tgv)gerechtsdeurwaarder. Nieuw in Almere met 20 jaar ervaring! Wij vergroten met deze stap onze slagkracht en vakkennis. Onze ambitie voor de toekomst is om onze dienstverlening

Ben jij de spin in het web die de hele operatie overziet en aanstuurt? Check de vacature!

Hoe ziet je dag eruit als coördinator van ons kantoor? In deze functie ben je door je ervaring in staat zelfstandig dossierportefeuilles op minimaal HBO werk- en denkniveau te behandelen. Je overziet de hele operatie en stuurt juridisch medewerkers aan. Je controleert kwalitatief en kwantitatief op uitvoering van alle werkzaamheden en werkt zelf mee in

Maatregelen i.v.m. virus

Onze medewerkers werken veelal vanuit huis en op kantoor hebben ook wij maatregelen genomen. Wij hanteren -voorlopig- een minimale kantoorbezetting. Anders dan u van ons gewend bent hanteren wij daarnaast voorlopig het onderstaande: -Telefonische bereikbaarheid van 9-12 uur op werkdagen -Wij zijn voor publiek gesloten, wij hebben momenteel GEEN baliefunctie -Opdrachtgevers kunnen ons de hele

Ingebrekestelling bij B2B vereist?

Voor veel mkb’ers komt het helaas steeds vaker voor: onbetaalde facturen en niet-nagekomen afspraken. Enerzijds heeft een mkb’er te maken met particuliere klanten en anderzijds met zakelijke klanten. In de praktijk blijkt het niet altijd even duidelijk of er bij zakelijke klanten een ingebrekestelling vereist is voordat een mkb’er over kan gaan tot het incasseren